31 Ocak 2010 Pazar

İstanbul'da kar yılda bir kere yağar...

Tespit yanlış da olabilir, sırf yazı başlığı olarak da kalabilir. Ama bence İstanbul'a kar yılda bir kere yağar...
Bu kar aralıkta ocakta şubatta olabilir. Sizin yapacağınız bu karın keyfini çıkarmak,ü eldivenlerinizde bu karı ezmek, yuvarlamak ve sonra onu ona buna atmaktır. Karda yürümek lazımdır sesini duymak için, aklınıza "kART KURT" tan Kürttün nereden türediği de gelebilir ama karda yürümek lazımdır. Her sene en az bir kez...
Karlı günlrt geride kaldı İstanbul'da hava 13-15 derece bugün. Ama anlatacağım birkaç gün öncesinden henüz havanın ısınmadığı günlerden... Her zaman takip ettiğim yoldayım daha birkaç dakika önce motorlu bir polisin göstere göstere bana ceza yazdığına şahit olmuşum.

Anlatacağım süreç belki 2 belki 40n saniye sürdü.... Yoldaki sulu karın etkisiyle kaymaya başlıyorum, duramıyorum, vites değiştiriyor el frenine sarılıyor, geleceğimi planlıyorum. Yapabileceklerim kısıtlı, akışı görmem lazıım, yokuştan aşağı kayarken kendimi ve hayatımı değerlendiriyorum.

2 yorum:

bahadir dedi ki...

kar yagan gunler ise gitme...rahat edersin...

benim dogum gunumu niye yazmadin buraya ahlaksiz...

TY dedi ki...

Her sene oluyo seni ddpğumgünün bu vukuatsa ömürde bir.. Ama yine de doğumgününde değil de sabahında aradığım için üzgünüm.