7 Şubat 2010 Pazar

Çarşaf nevresim...

Bir zamandır kendim şüphelenmeye başladım, moralim bozuk, sinir eşiğim düşük, keyifsizim, herhangi bir eylemde bulunmak istemiyorum... Bugün pazar, bana ait tek gün hayatımda, ne dışarı çıkmak ne evi toplamak, ne berbere gitmek ne de duş almak istiyorum...
İstemiyorum...
Kaan'la takılmak istiyorum, TV karşısında, wii karşısında, film izleyerek oyun oynayarak birşeyler atıştırarak geçirmek istiyorum.... Yorulmak istemiyorum, beynimi ve bedenimi ziyan etmek de istemiyorum....
Artık yatağımı paylaşmadığımdan kimseyle daha bir özensiz oldum... Bilmiyoru ne zamanda özene bözene çarşaf nevresim değiştirmiştim. Renkleri çok uyumlu değildi ama olsundu kim görecekti ki!
Bugüne gelirken yorganla her gece ilginç mücadelelere girdim, yavaştan düğmeleri açılmaya başlamıştı nevresimin. Boğuşmalarımız bizi geçen haftaya kadar getirdi, yorganı soyup soğana çevirdiğim güne kadar... Sonrası barış içerisinde geçti, nevresim de ayrılmadı yataktan ama artık birlikte olmadıkları kesindi...
Artık değiştirmem gerekiyor sanırım nevresimi, her ne kadar külfetin kralı olsa da... Sanıyorum çünkü aslında bir ihtiyaç olduğundan emin değilim, kimseyle de paylaşmayınca da oooo bana ne!!!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

eskidende öğleydi..boşver..bi bira aç geçer..

beng beng dedi ki...

Canım yaa... benle paylaşıyorsun diye mi özeniyordun!! Pek duygulandım şimdi. Yorganla da çok münasebete girme bakiim:)