12 Mart 2010 Cuma

Sonunda

Beklemiyordum kendimden, istemezdim de, pişmanım inanın. Ama bir boşluğuma geldi... Artık fazlasıyla birikmiş olmalı ki tutamadım o an kendimi... Odama gitmiştim döndüğümde şişeye uzanan elini gördüm, beni gördüğünde duraksayacağını umdum, durmadı. Birkaç adımda yanında olacağımı biliyordum, adımlarımın temposu hiç değişmedi, şişeye uzandım sağ elimle, kızgındım, hiddetlendim. Yeterdi, durdu, olmadı. Sol elime engel olamadım, öğrensin mi istedim...
---------------------------------------------------------------------------------
Şimdi özür diledim ama gerçekliği nerede bilemiyorum, bitsin istiyorum... İyi olsun istiyorum, seslerini, iniltilerini dinlemek istemiyorum. Söz verdi, yine, yeniden...

Bunları yazdım artık, bir daha okumamak dileğiyle...

Hiç yorum yok: