29 Ekim 2010 Cuma

Asıl tespit...

Pazar günüydü kapım çalındığında. Beklediğim özel biri yoktu, Kaan olsa gerek dedim. Kapıyı açtığımda yorgun bakışlı bir anketör çıktı karşıma. Çok sürmeyecek dedi içeri davet ettiğimde, merdivenin ikinci basamağına oturdu kalemini çantasından çıkardıktan sonra.
Birkaç soru sonra Mustafa Sarıgül'ün yaptırdığı bir anket olduğu aşikardı. Hizmetler, belediye, parti kurma vs. derken kişisel bilgilere geldi sıra.
Nerelisiniz? kendinizi nasıl tanımlarsınız? Dünyalı, Türkiyeli...
Hanefi, sünni, alevi? Dinsiz...
Ateist mi? Hayır insanlarca tanımlanmış dinlere inanmıyorum, ama Tanrı'ya inanıyorum. Deistim...
Hangi Tanrı? Dinlerinki değil, bir yaratana...
İdealist misiniz? Pardon... yok deist...
....................................
....................................
Hane geliriniz ne kadardır? * bin....
O zaman utangaç materyalistsiniz? Pardon (elindeki forma bakıyorum, anlamadım soruyu çünkü)?

Orada yazmıyor!!!!

2 yorum:

Beng dedi ki...

Utangaç Materyalistim benim!!! Cok sevdim bu tanımı, güzel tespit!

Wise dedi ki...

anketör olasım daire daire doşalıp tespitler yapasım geldi...

bunu yapmadan önce az biraz sosyoloji ve felsefe okiciim