9 Ekim 2010 Cumartesi

Salı-Perşembe

Hep Mariachi diyesim geliyor, duraksıyorum... "Olmeca"
Evet uzun zamandır görüşemediğim pek sevgili mutlu insan Öndal ile görüştüm salı akşamı. Elinde 1 lt. Olmeca ile geldi eve, öğlen baş ağrısı götürdü işe.
Evet Öndal okumak ister bunu; kustum hem de Öndal'dan 1 saat önce. Beni yerlerde sürüdü tekilasıyla...
Ama gece klozet başında kıvranan ben sabah lavabo başında son teknoloji harikası kağıt havluları test ediyordum. Öndal ise başı önde çöp torbasını tutuyordu mahzun mahzun...

Bazımız yolun yarısına gelmiş olsak da adam olamıyor işte. Ne içmesini ne kusmasını biliyor... :)

Çarşamba kayıp, perşembeden sonra hafta kısa,ne mutlu bana. Ama ders aldık bu hafta;
Tekila evde içilmez, muhabbeti uzatmaz.
Shot dediğin bir elin parmaklarını geçmez, zaten sonrasını sayamazsın.
Öndal sözünün arkasında durur, ne pahasına olursa olsun ... :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Vay be ! Şaşırdım kaldım , bu nasıl bir platform böyle , çok lezizmiş !
Ve fakat kelimeleri bu kadar ustaca kullandığını nasııl da farkedememişim heyhat! O ne güzel laf döşeme ve akabinde toparlama , resmen sersemledim , onca tekila bana bunu yapmadı be yav!