28 Aralık 2010 Salı

bir tespit de benden...

evet, bugün işten makul bir saatte çıktım.... sonuç yine hüsran... ne işime yaradı derseniz daha erken sarhoş oldum diyebilirim... başka? evde makarna yaptım yedim, bi de bunu sayalım isterseniz...
başka kafalar lazım bana, bambaşka farklı bir perspektif... yoksa aha böyleyiz, şimdide kalırım, ne bir adım ileri ne bir adım öteye...
derslerin alınacağı zaman yakındır, az bekle tolga... az kaldı çözeceksin bulmacayı... tek çözümü olmasa da...
ama olmazsa sorun değil, sanki yalnızlığı da çözmüş gibisin... mutsuzluğu ile birlikte... amaç, arzu bir de hedef vardı! neredesiniz lan? hem de en ihtiyaç duyduğum zamanda silinip gittiniz...
bu arada alacak olan varsa diye yazıyorum; Vinkara Cardonnay sakın ha!!! felaket.... karafta beklese dahi :)...
Haftasonu Bursa'dayım, 2010 ve 2011'de mutluluk yaşamak için...

Hiç yorum yok: